• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Förnya spelpaus

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
377
Poäng
487
Loggade in och kollade, står att jag tidigast kan häva min spärr 2020-01-01. Men finns inget val för detta. Går ej att förnya 1 år heller så frågan är Om man fortfarande är spärrad eller ej o_O
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Niclas

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
5 Maj 2019
Meddelanden
75
Mottagna reaktioner
45
Poäng
147
Ja det är uppbyggt väldigt lustigt , Att det inte finns längre spärrar än 1 år. Sen att den löper vidare automatiskt efter ett år men man kan då ta väck den närsom och spela.

Vet inte hur det funkar då min går ut om några veckor men antingen borde det finnas något alternativ förnya, annars måste man kanske ta bort spärren för att spärra igen men det vore konstigt.

Förhoppningsvis kommer det längre spärralternativ i framtiden har för för mig att Storbrittanien har 5 år på sin.
 

XlonyX

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
10 Januari 2019
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
218
Poäng
407
Ja det är uppbyggt väldigt lustigt , Att det inte finns längre spärrar än 1 år. Sen att den löper vidare automatiskt efter ett år men man kan då ta väck den närsom och spela.

Vet inte hur det funkar då min går ut om några veckor men antingen borde det finnas något alternativ förnya, annars måste man kanske ta bort spärren för att spärra igen men det vore konstigt.

Förhoppningsvis kommer det längre spärralternativ i framtiden har för för mig att Storbrittanien har 5 år på sin.

provade precis. Spärrade man sig 01-01-19 är det bara att logga in nu och ta bort spärren. Försvinner direkt. Sen är det alltså fritt fram att spela eller spärra sig ett år på nytt.

helt sjukt att det inte ens finns någon fördröjning liksom
 

XlonyX

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
10 Januari 2019
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
218
Poäng
407
Det är ju dock inte klokt hur detta är uppbyggt. Att spärren kan tas bort direkt. Men framförallt att det inte går att förlänga en redan satt spärr. Som upplagt för missöden.
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
377
Poäng
487
Det är ju dock inte klokt hur detta är uppbyggt. Att spärren kan tas bort direkt. Men framförallt att det inte går att förlänga en redan satt spärr. Som upplagt för missöden.

Jag kan köpa att den är på 12 månader och att den fortsätter gälla efter 12 mån tills du häver den.
MEN jag tycker man borde vara tvungen att kontakta dem för att kunna häva spärren samt att den hävs först efter 1 vecka efter att man begärt detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp